4 Γρήγορες Διατροφικές Συμβουλές Για Να Επιταχύνετε Την Μυϊκή Ανάπτυξη

Muscular bodybuilder man measuring belly and hips with tape measure, close-up isolated on white background.

Το φαγητό και η γυμναστική πηγαίνουν χέρι-χέρι στο bodybuilding ή στην γυμναστική εν γένει. Αν ξέρετε να παίζετε καλά με την κουζίνα και τα εστιατόρια, θα κερδίσετε πολλά. Αλλά αν δεν δώσετε σημασία, θα είναι σαν να περπατάτε σε κύκλο με το ένα πόδι καρφωμένο στο πάτωμα.

Πάρα πολλοί wannabe bodybuilders πιστεύουν ότι τρώνε το καλύτερο φαγητό που μπορούν για απόλυτο όγκο, ενώ το μεγαλύτερο μέρος της διατροφής τους αποτελείται από μπάρες πρωτεΐνης με ζάχαρη και άλλα απόλυτα σκουπίδια.

Το αποτέλεσμα? Καμία αύξηση όγκου – ή τουλάχιστον ελάχιστη. Αποφύγετε τα ελλιπή αποτελέσματα ακολουθώντας αυτές τις 4 βασικές συμβουλές.

1 Μην ακολουθείτε το πλήθος

Υπάρχουν τόσα διατροφικά πλάνα όσα και οι ηλίθιοι που κάθονται στα κινητά τους τηλέφωνα στο γυμναστήριο. Μην ασχολείστε με τη μόδα σχετικά με δίαιτες χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες ή χωρίς υδατάνθρακες, δίαιτες υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες και μέτριας περιεκτικότητας σε λιπαρά. Το πιο βασικό είναι η ισορροπία!

Το σώμα σας χρειάζεται υδατάνθρακες για ενέργεια, πρωτεΐνες για αναγέννηση μυών και λίπος για παραγωγή ορμονών. Μείνετε στα βασικά και μην προσπαθήσετε να ανακαλύψετε τον τροχό. Οι προπονήσεις σας πρέπει να είναι ισορροπημένες για να έχετε ένα καλοσχεδιασμένο σώμα, το ίδιο και η διατροφή σας.

Με απλά λόγια, φάτε γεύματα που να είναι ισορροπημένα σε πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπος. Ένα φιλέτο σολομού με λαχανάκια Βρυξελλών στον ατμό και μια ψητή γλυκοπατάτα είναι ένα καλό παράδειγμα ενός ισορροπημένου γεύματος.

Αν βοηθάει, χρησιμοποιήστε ένα «πιάτο μερίδων», το οποίο μπορεί να σας βοηθήσει να κρατήσετε δεδομένα για το ακριβές ποσοστό κάθε τύπου τροφής που καταναλώνετε σε κάθε γεύμα. Εκτός από αυτό, καταγράψτε κάθε είδος σνακ που τρώτε – είτε σε ένα ημερολόγιο, σε ένα ημερολόγιο ψυγείου ή χρησιμοποιώντας έναν άβακα. Ο σωστός τρόπος καταγραφής είναι αυτός που είναι πιο πρακτικός για εσάς!

Η διασφάλιση ότι το σώμα σας έχει τα βασικά συστατικά που χρειάζεται για την προώθηση της μυϊκής ανάπτυξης είναι το κλειδί και μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, παράλληλα με ένα καλό φυσικό πακέτο όγκου, θα εκτοξεύσει πραγματικά τα αποτελέσματά σας.

2 Μη φάτε πριν τις προπονήσεις σας

Αυτή είναι μια κατάσταση win-win, αν και απαιτεί λίγο χρόνο και πειθαρχία για να τη συνηθίσετε.

Εάν η απώλεια βάρους είναι ο νούμερο 1 στόχος σας, η νηστεία πριν την άσκηση θα σας επιτρέψει να κάψετε περισσότερο λίπος κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Επιπλέον, θα δώσει ώθηση στο μεταβολισμό σας για ώρες μετά το τέλος της. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι αποθήκες γλυκογόνου σας έχουν εξαντληθεί όταν ξυπνάτε, πράγμα που σημαίνει ότι το σώμα σας δεν έχει άλλη επιλογή παρά να στραφεί σε άλλα ενεργειακά αποθέματα (λίπος) για να σας επιτρέψει να ολοκληρώσετε την προπόνησή σας.

Εάν προσπαθείτε να αποκτήσετε όγκο, είστε ακόμα σε καλά χέρια. Η προπόνηση σε κατάσταση νηστείας προκαλεί μια αύξηση στην τεστοστερόνη και στην αυξητική ορμόνη. Σε περίπτωση που ζείτε στα Ozarks, αυτές οι δύο ορμόνες ενώνουν τις δυνάμεις τους σας για να σας βοηθήσουν να οικοδομήσετε μυς και δύναμη.

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε όταν προπονείστε είναι να παραμένετε ενυδατωμένοι. Ενώ το σώμα μπορεί να αντέξει χωρίς φαγητό κατά τη διάρκεια της άσκησης, το νερό είναι απαραίτητο. Για αυτό σιγουρευτείτε ότι πίνετε νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τις προπονήσεις σας.

3 Να τρώτε συχνά σταυρανθή λαχανικά

Έχετε ακούσει ποτέ για τα οιστρογόνα; Αυτές είναι οι γυναικείες κυρίαρχες ορμόνες που δίνουν στις γυναίκες τα γυναικεία χαρακτηριστικά τους. Αν είστε άντρας, δεν θέλετε τα επίπεδα των οιστρογόνων σας να είναι υψηλά. Εκτός αν σας αρέσουν τα βυζιά. Και ναι, παράγετε οιστρογόνα, αλλά σε μικρή κλίμακα.

Τα σταυρανθή λαχανικά, όπως το μπρόκολο, το λάχανο, το κουνουπίδι, το λαχανάκι των Βρυξελλών περιέχουν μια μυστική ουσία που προκαλεί την πτώση των οιστρογόνων. Ξέρετε τι συμβαίνει στη συνέχεια; Τα επίπεδα τεστοστερόνης αυξάνονται. Και ξέρετε τι σημαίνει αυτό – Ναι, καταλήγετε να χτίζετε μυς γρηγορότερα!

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτά τα λαχανικά, βράστε τα ή ψήστε τα και ρίξτε λίγο λάδι από καρύδα ή βούτυρο για χορτοφάγους από πάνω. Το λίπος διαδραματίζει επίσης βασικό ρόλο στην παραγωγή ορμονών, άρα το να συμπεριλάβετε κάποιο υγιές λίπος δε θα σας δημιουργήσει πρόβλημα.

4 Σταματήστε να τρώτε όσο νωρίτερα γίνεται το βράδυ

Μπορεί να σας το λένε εδώ και καιρό, αλλά για τον λάθος λόγο. Ο πραγματικός λόγος για τον οποίο πρέπει να σταματήσετε να τρώτε όσο νωρίτερα γίνεται το βράδυ είναι επειδή οι κιρκαδικοί σας ρυθμοί αλλάζουν και τεχνικά οδηγείστε σε μια διαβητική κατάσταση.

Εάν το συνδυάσετε αυτό με κακές διατροφικές συνήθειες που περιλαμβάνουν κούπες παγωτού και δημητριακών, θα καταλήξετε πάλι σε απόκτηση λίπους. Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θέλετε να συμβεί καθώς η μέρα γίνεται νύχτα.

Ιδανικά, φάτε κατά τις 6 μ.μ. Αλλά αν δεν τα καταφέρετε μέχρι τότε, φάτε όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτή την ώρα. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να τρώτε φαγητό στις 11 ή στις 12 το βράδυ. Πέρα από την απόκτηση λίπους, θα δείτε επίσης ότι αργά το βράδυ το γεύμα κάθεται στο στομάχι σας και διαταράσσει τον ύπνο σας.

Τώρα φτιάξτε τη διατροφή σας!

Είναι απίστευτο το γεγονός ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που πιστεύουν ότι μπορούν να συνεχίσουν τις κακές διατροφικές τους συνήθειες και παρόλα αυτά να αποκτήσουν ένα φοβερό σώμα. Ο καθένας φέρει ευθύνη των πράξεων του. Αλλά αν θέλετε πραγματικά να έχετε ένα τέλειο σώμα, θα σοβαρευτείτε και θα κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές στη διατροφή σας. Μόλις περάσουν μερικές εβδομάδες και δείτε τα αποτελέσματα, θα έχετε όλη την ορμή που χρειάζεστε για να παραμείνετε σε αυτή την πορεία.

Τα συμπληρώματα μπορούν να βοηθήσουν
Το CrazyBulk προσφέρει ένα ευρύ φάσμα φυσικών συμπληρωμάτων για bodybuilding που έχουν σχεδιαστεί για την αύξηση του όγκου σας. Δουλεύουν σε συνδυασμό με την υγιεινή σας διατροφή και το πρόγραμμα γυμναστικής σας για να αυξήσουν πραγματικά τα αποτελέσματά σας. Ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω επιλογές.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *