Πόση Μυϊκή Μάζα Μπορείτε Να Αποκτήσετε Σε Ένα Μήνα;

guy-with-measuring-tape-around-chest

Mια ερώτηση που γίνεται συχνά στα φόρουμ για bodybuilding, τις ομάδες Facebook και το Quora – «Πόση μυϊκή μάζα μπορείς να αποκτήσεις μέσα σε ένα μήνα;». Η απάντηση, βέβαια, εξαρτάται από το τι θα κάνεις κατά τη διάρκεια αυτού του μήνα για να προωθήσεις την αύξηση του όγκου.

Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν πόση μυϊκή μάζα μπορείτε να χτίσετε σε ένα μήνα. Έτσι, για να σας βοηθήσουμε (και να απαντήσουμε στην ερώτησή σας) εδώ παρατίθενται μερικά πράγματα που έχουν σημασία όταν προσπαθείτε να αποκτήσετε όγκο μέσα σε 4 σύντομες εβδομάδες.

Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΑΣ

Σίγουρα δε θα αποκτήσετε ούτε μια ίνα μυών σε ένα μήνα, αν δεν σηκώσετε πολλά βάρη. Δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι πρέπει να αρχίσετε να βάζετε στην προπόνησή σας αρκετά βάρη. Αυτό δεν είναι διαπραγματεύσιμο.

Γρήγορη συμβουλή: εστιάστε την προσοχή σας σε σύνθετες ασκήσεις όπως πρέσα πάγκου, άρσεις θανάτου, καθίσματα και pull-ups με βάρη.

Αυτές οι ασκήσεις ενισχύουν την τεστοστερόνη σας και τα επίπεδα αυξητικής ορμόνης, και σας επιτρέπουν να αυξήσετε την αντοχή σας. Το αποτέλεσμα είναι να κερδίσετε περισσότερη μάζα σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Πάντα να στοχεύετε να σηκώνετε όσα περισσότερα βάρη μπορείτε, αλλά βεβαιωθείτε ότι η φόρμα σας είναι καλή. Μην σηκώσετε πολλά κιλά τα οποία θα έχουν ως αποτέλεσμα να χαλάσει η φόρμα σας, γιατί δε θα έχετε κανένα όφελος.

ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΝΟΥ

Ο τρόπος με τον οποίο κοιμάστε έχει εξίσου σημαντικό ρόλο στην απόκτηση μυών όσο και το να σηκώνετε βάρη. Στην πραγματικότητα, είναι ακόμα πιο σημαντικό. Αν μπείτε στο γυμναστήριο μετά από ξενύχτι και κουρασμένοι, πιστεύετε ότι θα είστε σε θέση να σηκώσετε πολλά βάρη; Η απάντηση είναι: και βέβαια, όχι!

Πέστε για ύπνο όσο πιο νωρίς μπορείτε (και σταματήσετε να βλέπετε αργά το βράδυ σειρές του Netflix, αργόσχολοι). Οι μύες σας θα έχουν την ξεκούραση που χρειάζονται για το χτίσιμό τους και για να αναπτυχθούν και θα προσφέρετε στον εαυτό σας αρκετή ενέργεια για να κάνετε αρκετές σοβαρές προπονήσεις. Κατά κανόνα, επτά ή περισσότερες ώρες ύπνου θα σας επιτρέψουν να προπονηθείτε όπως πρέπει.

ΦΑΓΗΤΟ ΓΙΑ ΟΓΚΟ

Ανεξάρτητα από το πόσο χρόνο έχετε για να αποκτήσετε όγκο, οι επιλογές που κάνετε στην κουζίνα έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην ικανότητα του σώματός σας να αποκτήσει μυϊκή μάζα.

Για μια πραγματική μυϊκή μάζα, δεν μπορείτε να τρώτε χαλαρά. Πρέπει να θρέψετε το σώμα σας με τα σωστά τρόφιμα.

Οι μύες σας χρειάζονται λίπος, υδατάνθρακες και πρωτεΐνες για μια σωστή ανάπτυξη και λειτουργία. Κάθε ένα από αυτά τα μακροθρεπτικά συστατικά έχει διαφορετική βαρύτητα. Το λίπος είναι μια πηγή ενέργειας και βοηθά στην παραγωγή ορμονών. Οι υδατάνθρακες χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ενέργειας σε μεγαλύτερο βαθμό από το λίπος και η πρωτεΐνη χρησιμοποιείται για την αναδόμηση των σχισμένων μυϊκών ινών.

Εξισορροπήστε τη διατροφή σας και με τα τρία αυτά τα μακροθρεπτικά συστατικά και θα έχετε αποτελέσματα σε χρόνο μηδέν.

Εάν θέλετε εξαιρετική βελτίωση, είναι ακόμη πιο σημαντικό να είστε αυστηροί όσο αφορά το φαγητό σας. Θα χρειαστεί να αυξήσετε την ημερήσια πρόσληψη σας κατά 250 θερμίδες. Παρακολουθήστε το βάρος σας κάθε εβδομάδα και συνεχίστε να προσθέτετε 250 θερμίδες μέχρι να αρχίσετε να παρατηρείτε κάποια κέρδη.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ

Εάν είστε πραγματικά πρόθυμοι να κερδίσετε λίγη μάζα μέσα σε ένα μήνα, τότε σίγουρα πρέπει να πάρετε κάποια συμπληρώματα. Δεν είναι αδύνατο να επιτύχετε αύξηση χωρίς αυτά, αλλά σίγουρα θα επιταχύνουν τα πράγματα.

Μια εξαιρετική επιλογή για όγκο είναι μια συνταγή όπως το D-bal, το οποίο βοηθάει στην αύξηση των επιπέδων αζώτου σας. Το άζωτο είναι ένα δομικό στοιχείο για τις πρωτεΐνες και σας βοηθά να κερδίσετε όγκο και δύναμη πολύ πιο γρήγορα. Εάν θέλετε να φτάσετε την αύξηση του όγκου σας στο ανώτερο επίπεδο, ελέγξτε το CrazyBulk Bulking Stack μας. Αυτό το πακέτο δύναμης περιλαμβάνει τον απόλυτο συνδυασμό συμπληρωμάτων για να αποκτήσετε αυτή την εξαιρετική μυϊκή μάζα, καθώς και έναν δωρεάν οδηγό όγκου για να σας βοηθήσει με την αύξηση όγκου.

ΠΟΣΟ ΟΓΚΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ;

Το πόσο όγκο μπορείτε να αποκτήσετε σε ένα μήνα εξαρτάται από εσάς. Εάν είστε 100% αφοσιωμένοι, θα μπορούσατε να προσθέσετε 3 ή 4 λίβρες μυών μέσα σε ένα μήνα.

Δώστε προσοχή στο πώς το σώμα σας αντιδρά σε ό,τι κάνετε, συμπεριλαμβανομένης της διατροφής σας, των συμπληρωμάτων, των συνηθειών ύπνου και της απόδοσης στο γυμναστήριο. Το θέμα είναι ότι πρέπει να είστε πρόθυμοι να προσαρμόσετε τον τρόπο ζωής σας και τη ρουτίνα της προπόνησής σας, εάν είναι απαραίτητο. Πιστεύετε ότι ο Schwarzenegger έγινε έτσι ξενυχτώντας και τρώγοντας burgers; Προφανώς και όχι.

Η απόκτηση όγκου είναι διαφορετική για τον καθένα, αλλά ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές και θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να αποκτήσετε την περισσότερη μυϊκή μάζα το νέο έτος.

ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ;

Η απόκτηση όγκου δεν είναι εύκολη διαδικασία, αλλά τα σκληρά πράγματα στη ζωή ποτέ δεν είναι. Δώστε στον εαυτό σας περισσότερες ευκαιρίες δουλεύοντας σκληρότερα από ποτέ, αφήνοντας το σώμα σας να ανακάμψει, λαμβάνοντας τη σωστή ισορροπία μακροθρεπτικών συστατικών στη διατροφή σας.

Εάν ο στόχος σας για το 2018 είναι να αποκτήσετε όγκο όσο το δυνατόν γρηγορότερα, πρέπει να λάβετε συμπληρώματα. Το CrazyBulk έχει ένα πακέτο εξαιρετικών επιλογών για απόκτηση όγκου, όπως D-Bal, το Trenorol και το Testo-Max. Αλλά αν θέλετε πραγματικά να φτάσετε τον όγκο σας στο επόμενο επίπεδο, το Bulking Stack είναι η καλύτερη επιλογή σας. Περιέχει όλα όσα χρειάζεστε για να φουσκώσετε, καθώς και έναν φοβερό οδηγό όγκου ο οποίος θα σας κρατήσει στον σωστό δρόμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *