Λάβετε Αυτά Τα 5 Συμπληρώματα Με Το Πρωινό Σας Για Να Αποκτήσετε Μυς

ΠΡΩΙΝΟ. Όλοι γνωρίζουμε ότι είναι πολύ σημαντικό. Είναι η πρώτη σας ευκαιρία να προσφέρετε στο σώμα σας τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να ξεκινήσει τη μέρα. Ένα καλό, υγιεινό πρωινό με τρόφιμα ολικής άλεσης είναι η καλύτερη αρχή που μπορείτε να κάνετε, αλλά υπάρχουν και μερικές προσθήκες που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε πραγματικά την ανάπτυξη των μυών σας.

Συμπληρώματα πρωινού που θα σας δώσουν όγκο

Η προσθήκη ορισμένων βασικών συμπληρωμάτων στο πρωινό σας τελετουργικό μπορεί να πυροδοτήσει μια εξαιρετική μυϊκή ανάπτυξη και να σας δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που ψάχνατε. Ελέγξτε αυτές τις πέντε επιλογές και δείτε πώς θα μπορούσαν να λειτουργήσουν για εσάς.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι μερικά από αυτά πρέπει να χρησιμοποιηθούν πριν από τις προπονήσεις σας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, σας συμβουλεύουμε καλύτερα να κάνετε πρώτα προπόνηση το πρωί με άδειο στομάχι για μέγιστη απορρόφηση.

 

Maca Powder

 

1 Maca

Ίσως να μην το έχετε ακούσει ποτέ, αλλά αν όντως είναι έτσι χάνετε πολλά. Το Maca υπάρχει εδώ και χιλιάδες χρόνια και χρησιμοποιείται για τα πάντα, από την ενίσχυση της σεξουαλικής επιθυμίας μέχρι την αύξηση της διάθεσης.

Εάν έχετε μια ανυπομονετική ανάγκη για πρήξιμο των μυών σας, δεν θα βρείτε τίποτα που να ταιριάζει καλύτερα στο σχέδιό σας. Το Maca είναι ένα προσαρμογόνο, που σημαίνει ότι κάνει το μυαλό και το σώμα σας να προσαρμόζονται καλά στο στρες. Αυτό σημαίνει ότι εάν προσπαθείτε να εστιάσετε σε μια εργασία, η συγκέντρωσή σας θα ενισχυθεί. Αλλά, ίσως κάτι πιο πρακτικό για εσάς είναι το γεγονός ότι εάν σηκώνετε πολλά βάρη στο γυμναστήριο, η απόδοσή σας θα ενισχυθεί.

To Maca επίσης σταματάει την παραγωγή οιστρογόνων και ενισχύει την τεστοστερόνη. Αυτό είναι ακριβώς το αποτέλεσμα που θέλετε για την απόκτηση μυϊκής μάζας.

Προσθέστε λίγο maca στο πρωινό σας μπολ με κουάκερ ή συμπεριλάβετέ το στο αγαπημένο σας smoothie. Στη συνέχεια, προσέξτε τι θα συμβεί μερικές ώρες αργότερα όταν πάτε στο γυμναστήριο. Μάλλον θα εκπλαγείτε ευχάριστα από το αποτέλεσμα.

 

Protein Powder

 

2 Σκόνη πρωτεΐνης

Η πρωτεΐνη είναι το δομικό στοιχείο των μυών. Γιατί να μην θέλετε να την προσθέσετε στο πρωινό σας; Θα βάλετε τα θεμέλια για μια φοβερή μυϊκή αύξηση και μια καλύτερη αποκατάσταση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια καλής ποιότητας σκόνη πρωτεΐνης και να την προσθέσετε εύκολα σε κουάκερ, γιαούρτι, τυρί cottage, και σε smoothies. Δεν υπάρχει λάθος τρόπος να την πάρετε!

Εάν έχετε αλλεργίες ή περιορισμούς, έχετε πολλές επιλογές από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε, όπως καθαρή πρωτεΐνη, πρωτεΐνη σόγιας, κάνναβης, ασπράδια αυγού και ρύζι. Διαλέξτε αυτό που λειτουργεί καλύτερα για το σώμα σας και που δεν σας προκαλεί γαστρεντερικά προβλήματα.

 

Creatine

 

3 Κρεατίνη

Η κρεατίνη παρέχεται με τη μορφή σκόνης και καψουλών. Μπορείτε να προσθέσετε τη μορφή σε σκόνη σε smoothies, χυμούς και πρωτεΐνες που καταναλώνετε στο πρωινό σας. Γιατί κρεατίνη; Λοιπόν, υπάρχουν αρκετοί πολύ καλοί λόγοι για τους οποίους θέλετε να λαμβάνετε κρεατίνη.

Πρώτα απ’ όλα, στέλνει επιπλέον ενυδάτωση στους μύες σας. Αυτό, με τη σειρά του, θα σας επιτρέψει να πετύχετε μερικές ακόμη επαναλήψεις σε κάθε σετ και να σηκώσετε λίγα περισσότερα κιλά. Δεύτερον, επιταχύνει την αποκατάστασή σας. Όσο πιο γρήγορα αναρρώσετε, τόσο δυνατότερος θα γίνετε. Τέλος, από απόλυτα αισθητική άποψη, μπορεί να σας προσφέρει μια στέρεα, γραμμωμένη εμφάνιση. Και δεν υπάρχει τίποτα κακό με την καλή εμφάνιση φυσικά!

 

4 Trenorol

Αυτό ένα από αυτά τα συμπληρώματα που πρέπει να ληφθούν πριν την προπόνησή σας – περίπου 45 λεπτά πριν, για να είμαι ακριβής. Το Trenorol έχει πολλά αξιοσημείωτα οφέλη που μάλλον θα σας κάνουν να θέλετε να του δώσετε μια ευκαιρία.

Trenorol

Πρώτον, βοηθάει στην επιτάχυνση της ποσότητας οξυγόνου που διασκορπίζεται στους μύες σας. Όσο περισσότερο οξυγόνο λαμβάνετε, τόσο περισσότερη δύναμη και ενέργεια θα έχετε όταν σηκώνετε βάρη. Ένα επιπλέον μπόνους που προσφέρει είναι ότι κάνει τις φλέβες σας να φαίνονται γεμάτες και πρησμένες, κάτι το οποίο μπορεί επίσης να βελτιώσει την εμφάνισή σας.

Δεύτερον, το Trenorol αυξάνει το δυναμικό καύσης λίπους σας. Αυτό έμμεσα σας βοηθά να κερδίσετε μυϊκή μάζα. Με την απομάκρυνση του λίπους, η σωματική σας διάπλαση θα είναι πιο σφιχτή και θα έχετε μια πιο γραμμωμένη εμφάνιση.

Τέλος, όπως και η κρεατίνη, το trenorol συμβάλλει στην επιτάχυνση της αποκατάστασής σας. Εάν οι μύες σας δεν ανακάμπτουν πλήρως, δεν θα αξιοποιείτε στο έπακρο τις προπονήσεις σας.

 

5 NO2 Max

Αυτή είναι μια διασκεδαστική μικρή συνταγή για πριν την προπόνηση που μπορεί πραγματικά να ταρακουνήσει τα πράγματα άμεσα. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να έρθετε στο γυμναστήριο και να σέρνετε τον κώλο σας μέσα από την πόρτα με ένα καρότσι. Εάν είναι έτσι, καλύτερα να μην εμφανιστείτε καν.

Εδώ είναι που το NO2 Max έρχεται για να σας βοηθήσει. Αυτό το συμπλήρωμα πρέπει να ληφθεί αμέσως πριν την προπόνησή σας. Η κύρια λειτουργία του είναι η αύξηση των επιπέδων του νιτρικού οξειδίου. Με αυξημένα επίπεδα νιτρικού οξειδίου, θα παρατηρήσετε αυξημένη ροή αίματος και οξυγόνου στους εργαζόμενους μύες σας. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τεράστια αύξηση σε δύναμη και μέγεθος σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το NO2 Max θα σας βοηθήσει επίσης να ανακάμψετε πιο γρήγορα.

 

Αποκτήστε τα καλύτερα αποτελέσματα μέσω διατροφής

Σημειώστε ότι η λήψη συμπληρωμάτων για πρωινό θα σας βοηθήσει στην ανάπτυξη των μυών σας μέχρι ένα σημείο. Για τα καλύτερα αποτελέσματα, μην παραμελήσετε τη διατροφή σας κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας. Το πρωινό είναι μόνο ένα γεύμα της ημέρας. Ο τρόπος που ζείτε τη ζωή σας στο σύνολό της είναι αυτό που θα σας δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα.

Χρησιμοποιήστε συμπληρώματα προς όφελός σας
Τα συμπληρώματα είναι απαραίτητα αν θέλετε να αποκτήσετε μυς σοβαρά. Εάν η αποστολή σας είναι να αποκτήσετε όγκο, δεν πρόκειται να κάνετε κάτι λάθος λαμβάνοντας το πακέτο όγκουCrazyBulk για να αυξήσετε τον όγκο σας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *